Kennismaken.

25 feb

De meeste van jullie kennen mij waarschijnlijk al en komen op deze site vanaf mijn oude site: http://marijeeeh.blogspot.com

Nu vraag je je misschien af waarom ik van Blogspot afgestapt ben en naar WordPress ben gegaan.

Dat ga ik jullie nu vertellen! Ben je benieuwd lees dan vooral verder!

Ik ben van Blogspot afgestapt niet omdat het niet werkte maar meer omdat je gewoon niet zoveel lay-out keuze hebt.

Ik ben wel van het inrichten en mooi maken van sites en dat lukte daar gewoon niet zo goed bij, voor de beginnende blogger is het prima hoor!

Ik had al eerder het idee om over testappen naar WordPress ook omdat heel veel andere bekende bloggers ook wordpress gebruiken.

Ik vind het er ook heel duidelijk en mooi uitzien en ooh wat ben ik blij met dit account en wat vind ik het toch moeilijk om mijn oude vertrouwde Blogspot teverlaten.

Maar het werd tijd! spreek ik mezelf toe.

En dit was mijn eerste korte artikel(tje) in de toekomst worden ze ongetwijfeld langer!

Plaats een reactie