REVIEW: parfum!

7 mrt

Toen ik gisteren met mijn moeder een op is op winkeltje binnen wandelde gingen we meteen bij de parfum kijken, niet meteen met het idee dat het voor mij is maar meer omdat mijn moeder opzoek was naar een nieuwe parfum.
Maar toen we de prijsjes zagen konden we natuurlijk de winkel niet verlaten met maar één parfum.
1362648678993
Dit is de eau de parfum van BLACKONYX falling star Galaxia er stond ook bij de schappen dat het nep merken zijn maar waar deze van is nagemaakt zou ik toch echt niet weten, de verkoopster zei dat het is nagedaan van Alien maar sorry ik weet het echt niet.
Buiten het feit dat de flacon al super mooi en spacey is, is de geur ook super lekker
Deze parfum kost bij ons in de winkel 5,95 echt niet veel dus!
1362648754446
Al helemaal als je bedenkt dat het 100ml is best veel dus, ik doe daar in iedergeval erg lang mee!
Ik omschrijf de geur als bloemig maar niet als je begrijpt wat ik bedoel.
Het is een best zware geur maar je kan het ook best dragen overdag maar het is ook geschikt als avondgeur!
voor ieder wat wils!
Het is wel een geur die je echt moet aanspreken het is niet een standaard geur het ligt er echt aan wat je smaak is.
Mijn smaak is het dus wel, mijn moeder bijvoorbeeld sprak het in eerste instantie ook niet aan maar in de loop der tijd begon ze er toch aan tewennen en vond ze het toch wel lekker!
wat is jullie smaak qua parfum?

Plaats een reactie